نوشته های محمد باقر اهتمام

شروع وبلاگ نویسی من

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۱۸ ب.ظ

سلام . دوباره من شروع کردم به وبلاگ نویسی بعد از ساختن و نوشتن چندی وبلاگ که به لطف سیستم های هوشمند دچار بی مهری شد دوباره شروع به وبلاگ نویسی کردم و اینبار بر روی سیستمی که به نظرم باید سیستم خوبی باشه چون باید نوشت و ادامه داد ولی از شعار و ساختار این سیستم (بیان) بسیار لذت بردم و امیدوارم که اینگونه باشه . بهر حال هدفم از شروع یک وبلاگ دیگه این هست که بنویسم . نوشتن خیلی مواقع لذت بخش هست حداقل برای من . بعضی از مواقع کارهایی انجام می دم که نیاز هست که اطلاع رسانی بشه مثلا یکی از کارها انتشار کتاب گیمپ بود که اگر اون موقع یک وبلاگ داشتم خیلی راحت تر بود اطلاع رسانی و اینکه بقیه رو در جریان کار قرار بدم . به یکسری از موضوعات علاقه دارم و دوست دارم که مقالات آموزشی درباره اونها بنویسم و کجا بهتر از یک وبلاگ . و در آخر و مهمتر از همه دل نوشته ها و نوشته های شخصیم هست . 

پس نوشته های وبلاگم شامل مطالب تخصصی در زمینه آی تی و یک سری از نوشته های شخصی میشه  البته شاید بعدا موضوعاتی رو اضافه خواهم کرد.  بهر حال امیدوارم اینبار بتونم نوشتن رو ادامه بدم و دچار بی مهری نشم . 


  • محمد باقر اهتمام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی